Υπηρεσίες Τηλεφωνίας

H ανάγκη ποιοτικής, και ταυτόχρονα οικονομικής σταθερής τηλεφωνίας, είναι ζωτικής σημασίας στην καθημερινότητα κάθε εταιρίας, για αβίαστη και συνεχή επικοινωνία.

Η Cablenet διαθέτει απευθείας TDM/SS7 διασύνδεση, τόσο με το δίκτυο του καθολικού παρόχου, όσο και με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και διεθνείς παρόχους, ώστε να εξασφαλίζει άριστη ποιότητα μετάδοσης φωνής σε όλες τις κατηγορίες κλήσεων. Οι υπηρεσίες Τηλεφωνίας προσφέρονται μέσω αποκλειστικού δικτύου, δίνοντας πάντοτε προτεραιότητα σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία πάνω από το δίκτυο κορμού της Cablenet.

Οι υπηρεσίες μας καλύπτουν όλες τις σύγχρονες και εξειδικευμένες ανάγκες μιας επιχείρησης σε θέματα σταθερής τηλεφωνίας, με τον πιο οικονομικό τρόπο, αφού ο εταιρικός πελάτης επωφελείται με μειωμένα πάγια τέλη και χαμηλότερα τέλη κλήσεων.

 

Η υπηρεσία ISDN PRI επιτρέπει την φυσική σύνδεση του εταιρικού πελάτη με το τηλεφωνικό δίκτυο της Cablenet.

 

Σε ποιούς απευθύνεται;

Η υπηρεσία απευθύνεται σε μεγάλες εταιρίες με τηλεφωνικό κέντρο που θέλουν να έχουν τουλάχιστον 30 ταυτόχρονες γραμμές και που επιθυμούν να μειώσουν τα τηλεπικοινωνιακά τους κόστη αφού προσφέρονται σε χαμηλότερες τιμές.

 

Χαρακτηριστικά

Με την υπηρεσία ISDN PRI συνδέετε απευθείας το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας σας (PABX) με το δίκτυο μεταγωγής φωνής της Cablenet. Οι ηλεκτρικές διεπαφές για την ψηφιακή παροχή 2,048Mbit/s θα είναι σύμφωνες με την σύσταση G.703 της ITU-T ή και RJ-45.

 

Τι πλεονεκτήματα προσφέρει;

  • Η εταιρία χρησιμοποιεί τεχνολογία μεταγωγής κυκλώματος (TDM) γεγονός που εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα μετάδοσης της φωνής τόσο στο σημείο διασύνδεσης με τον πελάτη όσο και στο εσωτερικό της δίκτυο.
  • Διαθέτει απευθείας διασύνδεση (SS7) τόσο με το δίκτυο του καθολικού παρόχου, όσο και διασυνδέσεις με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας και με διεθνείς παρόχους ώστε να παρέχει άριστη ποιότητα μετάδοσης φωνής σε όλες τις κατηγορίες των κλήσεων.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.

Η Υπηρεσία SIP ( pdf icon ) της Cablenet είναι μια ιδιωτική IP-to-IP ιδιωτική σύνδεση μεταξύ του εταιρικού πελάτη και του τηλεφωνικού κέντρου (soft-switch) της Cablenet.

 

Σε ποιούς απευθύνεται;

Η υπηρεσία απευθύνεται σε μικρομεσαίες αλλά και μεγάλες εταιρίες με τηλεφωνικό κέντρο που θέλουν να έχουν συγκεκριμένες ταυτόχρονες γραμμές και που επιθυμούν να μειώσουν τα τηλεπικοινωνιακά τους κόστη αφού προσφέρονται σε πολύ χαμηλότερες τιμές.

 

Χαρακτηριστικά

Το SIP είναι ένα απλό πρωτόκολλο που μπορεί εύκολα να παραμετροποιηθεί υπό την προϋπόθεση ότι το τηλεφωνικό κέντρο του πελάτη υποστηρίζει το πρωτόκολλο SIP. Το SIP Trunk παρέχει ουσιαστική εξοικονόμηση σε σύγκριση με τις παραδοσιακές τηλεφωνικές TDM γραμμές (π.χ. PSTN, ISDN) παρέχοντας τη δυνατότητα επέκτασης και αναβάθμισης. Σε αντίθεση με την παραδοσιακή τηλεφωνία, όπου δέσμες συρμάτων εγκαθιστώνταν σε μια επιχείρηση, το SIP Trunk επιτρέπει την αντικατάσταση όλων αυτών των παραδοσιακών σταθερών γραμμών PSTN και ISDN με μια υπηρεσία SIP Τrunk, και επομένως η επένδυση σε SIP Trunk μπορεί να δώσει μια γρήγορη και σημαντική απόδοση της επένδυσης (ROI). Οι μόνες προυποθέσεις για σωστή λειτουργία είναι το ότι το τηλεφωνικό κέντρο του εταιρικού πελάτη πρέπει να έχει IP διεπαφή Ethernet και να υποστηρίζει SIP πρωτόκολλο.

Η Cablenet προσφέρει τα προϊόντα SIP πάνω από χαλκό και οπτικές ίνες, με τεχνολογίες ομοαξονικού καλωδίου (DOCSIS 3), Ethernet, και ADSL, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα γεωγραφικής κάλυψης, την τιμή και το codec (G.711Alaw, G.729) που απαιτείται από τον εταιρικό πελάτη.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.

Το Εικονικό Τηλεφωνικό Κέντρο (Hosted PBX) ( pdf icon ) είναι η υπηρεσία που προσφέρει στους εταιρικούς πελάτες τη λειτουργικότητα ενός τηλεφωνικού κέντρου χωρίς την ανάγκη προμήθειας υλικού τηλεφωνικού κέντρου και κατά συνέπεια την φυσική εγκατάστασή του στο χώρο μιας επιχείρησης.

Οι λειτουργίες του εικονικού τηλεφωνικού κέντρου υλοποιούνται από ειδικό λογισμικό που είναι εγκατεστημένο στους ιδιόκτητους server της Cablenet, σε διάταξη υψηλής διαθεσιμότητας και προσφέρεται και υποστηρίζεται από πιστοποιημένους συνεργάτες της Cablenet.

Η υπηρεσία του Εικονικού Τηλεφωνικού Κέντρο (Hosted PBX) προσφέρει όλες τις λειτουργίες ενός παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου και πολλαπλά πλεονεκτήματα στους χρήστες της όπως:

  • Χαμηλό κόστος απόκτησης
  • Υψηλή ποιότητα τηλεφωνικών κλήσεων
  • Απαλοιφή του κόστους συντήρησης
  • Άμεση αναβαθμισιμότητα
  • Δωρεάν κλήσεις προς όλους τους συνδρομητές Cablenet συμπεριλαμβανομένου των ενδο-εταιρικών κλήσεων
  • Παροχή υπηρεσίας φωνοταχυδρομείου
  • Πολλαπλές τηλεφωνικές διευκολύνσεις
  • Ηλεκτρονική διαχείριση υπηρεσίας
  • Εύκολη αναβάθμιση υπηρεσίας ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης

Η ενεργοποίηση για την υπηρεσία Hosted PBX απαιτεί από τον τελικό χρήστη, μια σύνδεση Διαδικτύου (Cablenet κατά προτίμηση) με την ελάχιστη ταχύτητα που είναι απαραίτητη με βάση τα πρωτόκολλα συμπίεσης φωνής (G.711 ή G.729).

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους πιστοποιημένους μας συνεργάτες ( pdf icon ) αλλά και ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.

 

Υπηρεσία Εθνικών Δωρεάν Κλήσεων 800

Η Υπηρεσία Εθνικών Δωρεάν Κλήσεων προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της Υπηρεσίας Ένας Αριθμός, αλλά επιπρόσθετα οι κλήσεις από τους πελάτες προς εσάς είναι δωρεάν. Από οποιαδήποτε επαρχία, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας σε ένα μη-γεωγραφικό αριθμό. Οι κλήσεις γίνονται καλώντας τον αριθμό 800ΧΧΧΧΧ όπου 800 είναι ο κωδικός της υπηρεσίας και ΧΧΧΧΧ ο δικός σας ξεχωριστός 5ψήφιος αριθμός. Η Υπηρεσία Εθνικών Δωρεάν Κλήσεων θα σας προσφέρει πλεονεκτήματα εάν θέλετε να ενθαρρύνετε υποψήφιους πελάτες να διενεργούν όσο το δυνατό περισσότερα τηλεφωνήματα προς εσάς. Σήμερα η υπηρεσία χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία από κτηματομεσιτικά γραφεία, εταιρίες ανάπτυξης γης, τουριστικά συγκροτήματα, γραφεία ταξί, κ.α.

 

Υπηρεσία Ένας Αριθμός 777

Η Υπηρεσία Ένας Αριθμός – 777XXXXX είναι ένας παγκύπριος, εύκολος στη μνήμη αριθμός, που φέρνει πιο εύκολα τους πελάτες σας κοντά σας. Από οποιαδήποτε επαρχία, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας σε ένα μη-γεωγραφικό αριθμό. Οι κλήσεις γίνονται καλώντας τον αριθμό 777XΧΧΧΧ όπου 777 είναι ο κωδικός της υπηρεσίας και XΧΧΧΧ ο δικός σας ξεχωριστός 5ψήφιος αριθμός.

Η Υπηρεσία Ένας Αριθμός θα σας προσφέρει πλεονεκτήματα εάν:

  • διαθέτετε δύο ή περισσότερα υποκαταστήματα και επιθυμείτε όπως όλες οι κλήσεις των πελατών σας να εξυπηρετούνται από ένα σημείο, ή αν,
  • η επιχείρησή σας από ένα σημείο μπορεί να εξυπηρετήσει παγκύπρια.

Σήμερα η υπηρεσία χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία από αλυσίδες καταστημάτων γρήγορου φαγητού, τουριστικά γραφεία, λογιστικά-ελεγκτικά γραφεία, αντιπροσωπείες εξαρτημάτων, εταιρίες παροχής οδικής βοήθειας, εταιρίες ταχυμεταφορών κ.α.

 

Υπηρεσία Προσωπικός Αριθμός 700

Η Υπηρεσία Προσωπικός Αριθμός – 700XXXXX είναι ένας παγκύπριος, εύκολος στη μνήμη αριθμός, που φέρνει πιο εύκολα τους πελάτες σας κοντά σας. Από οποιαδήποτε επαρχία, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας σε ένα μη-γεωγραφικό αριθμό. Οι κλήσεις γίνονται καλώντας τον αριθμό 700ΧΧΧΧΧ όπου 700 είναι ο κωδικός της υπηρεσίας και ΧΧΧΧΧ ο δικός σας ξεχωριστός 5ψήφιος αριθμός.

Με την υπηρεσία Προσωπικός Αριθμός, οι κλήσεις που δέχεστε προς αυτόν τον αριθμό μπορούν να οδηγούνται διαδοχικά μέχρι και σε τρία σταθερά ή κινητά τηλέφωνα που εσείς θα καθορίζετε. Κάθε φορά που η κλήση δρομολογείται σε κάποιο τηλέφωνο, αυτός που σας καλεί θα ακούει ηχογραφημένη ανακοίνωση, ενώ εσείς δεν χρεώνεστε για τη μεταβίβαση της κλήσης από το ένα τηλέφωνο στο άλλο. Εάν, τέλος, δεν εντοπιστείτε, οι κλήσεις θα τερματίζονται σε φωνοκιβώτιο της επιλογής σας.

Ο Προσωπικός Αριθμός προσφέρεται σε ελευθέρους επιχειρηματίες ή μικρές επιχειρήσεις που τα στελέχη της περνούν μεγάλο μέρος της μέρας εκτός γραφείου. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από εταιρίες με 2 ή 3 καταστήματα, οπόταν μια κλήση όταν δεν εξυπηρετηθεί από ένα κατάστημα μεταφέρεται στο επόμενο.

Σήμερα η υπηρεσία χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία από αρχιτέκτονες, μηχανικούς, συνεργεία καθαρισμού και τεχνίτες όλων των ειδικοτήτων.

Σημείωση: Ο Προσωπικός Αριθμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε συνδυασμό με τηλεφωνικούς αριθμούς που δεν ανήκουν στη Cablenet.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.