Υπηρεσίες Φιλοξενίας

Μέσω πολλαπλών υπερσύγχρονων Κέντρων Δεδομένων (Data Centers), έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε Υπηρεσίες Φιλοξενίας Συστημάτων εξαιρετικά αξιόπιστες, άριστης ποιότητας, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ασφαλούς λειτουργίας και διαθεσιμότητας δεδομένων, για τις κρίσιμες δραστηριότητες μιας επιχείρησης, σ ένα απρόσκοπτo και fault-tolerant περιβάλλον.

Εγγύηση για συνεχή παροχή ρεύματος, ελεγχόμενη πρόσβαση, σταθερές συνθήκες λειτουργίας, υποδομή υψηλής προστασίας και ποιοτική υποστήριξη, είναι τα πιο βασικά πλεονεκτήματα των υπηρεσιών μας σε αυτό τον σημαντικό τομέα.

Και όλα αυτά, με το μικρότερο δυνατό κόστος.

Η Υπηρεσία Collocation προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να τοποθετήσει σε ειδικά ράφια τους διακομιστές του στο Κέντρο Φιλοξενίας της Cablenet. Οι διακομιστές συνδέονται κατ’ ευθείαν με το ραχιαίο δίκτυο IP της Cablenet.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.

Η Virtual Server Hosting λύση δίνει τη δυνατότητα να φιλοξενήσετε μια διαδικτυακή εφαρμογή, ένα δικτυακό ιστότοπο ή ακόμη και ένα εταιρικό σύστημα για αποκλειστική χρήση από την εταιρία σας, αφού το κάθε εταιρικό λογισμικό είναι απομονωμένο και λειτουργεί ανεξάρτητα από κάθε άλλου εταιρικού πελάτη. Εταιρικές επιχειρηματικές εφαρμογές θα πρέπει να φιλοξενούνται σε ένα απρόσκοπτο και fault-tolerant περιβάλλον.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.

Email Domain Hosting

Η υπηρεσία απευθύνεται σε εταιρίες που επιθυμούν να παρέχουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις στους υπαλλήλους τους. Για παράδειγμα τα εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για κάποιο domain name (π.χ. name@mycompany.com.cy) ανεξαρτήτως του αποδοχέα μπορούν να αποθηκευτούν σε ένα μόνο αρχείο στον διακομιστή της Cablenet. Το αρχείο θα λαμβάνεται από την εταιρία σε τακτά χρονικά διαστήματα για κατανομή στους αποδοχείς. Με αυτό τον τρόπο η εταιρία εξοικονομεί χρήματα αφού δεν χρειάζεται να ενοικιάσει ξεχωριστές ηλεκτρονικές διευθύνσεις για κάθε υπάλληλο.

 

Mail Forwarding

Η υπηρεσία απευθύνεται σε εταιρίες που επιθυμούν να παρέχουν ηλεκτρονικές διευθύνσεις στους υπαλλήλους τους. Τα εισερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δρομολογούνται σε διακομιστή της εταιρίας o οποίος είναι υπεύθυνος για να τα αποθηκεύσει και να τα διαχωρίσει.

 

Email backup

Σε περίπτωση που o διακομιστής mail του πελάτη αποτυγχάνει, τότε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα δρομολογούνται προσωρινά στο διακομιστή mail της Cablenet για την αποθήκευση, μέχρι ο διακομιστής mail του πελάτη, μετά από επαναφορά του συστήματος, αναλάβει και πάλι την ευθύνη για την αποθήκευση και τη διανομή των εισερχόμενων μηνυμάτων.

 

Έχω υποστήριξη αν αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών Cablenet Business έχει δημιουργηθεί ένα εξειδικευμένο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης στο τηλέφωνο 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό), το οποίο βρίσκεται στη διάθεσή σας για να σας παρέχει συνεχή τεχνική υποστήριξη.

 

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομητής;

Καλέστε το Cablenet Business στον αριθμό 120 (ή 357 22 260120 από το εξωτερικό) ή αποστείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο info@cablenet.business. Θα ορίσουμε άμεσα μία συνάντηση με ένα από τους συμβούλους πωλήσεων μας για την καταγραφή των αναγκών σας ο/η οποίος/α θα προτείνει μια ειδικά σχεδιασμένη λύση για την εταιρία σας.

 

Πόσο κοστίζει;

Κάθε λύση είναι προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη και κατά συνέπεια η τελική τιμή θα προκύψει κατά τη διάρκεια μελέτης και ανάλογα με τη λύση που θα επιλεγεί τελικά.