Οροι και προϋποθέσεις – Υπηρεσία Ultra WiFi, Powered by Plume HomePass®
- Η επιπρόσθετη υπηρεσία UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® προσφέρεται σε συνδυασμό με υφιστάμενες και νέες 24μηνες Συμβάσεις εμπορικά διαθέσιμων υπηρεσιών διαδικτύου για επιχειρήσεις.
- Η μηνιαία συνδρομή της επιπρόσθετης υπηρεσίας UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® θα προσφέρεται σε εκπτωτική τιμή για όλη την διάρκεια της 24μηνης Σύμβασης. Μετά τη λήξη του 24μηνου συμβολαίου, η έκπτωση θα παύσει να ισχύει, εκτός και εάν υπογραφεί νέα 24μηνη Σύμβαση.
- Τα SuperPod™ της επιπρόσθετης υπηρεσίας UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® είναι ιδιοκτησία της Cablenet και θα πρέπει να επιστραφούν σε περίπτωση που ο συνδρομητής επιλέξει να τερματίσει την συγκεκριμένη υπηρεσία.
- Ο μέγιστος αριθμός των SuperPod™ ανά συνδρομή είναι πέντε (5).
- Σε περίπτωση ελαττωματικού SuperPod™, ο συνδρομητής οφείλει να ενημερώσει άμεσα την Cablenet για να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες.
- Για την λειτουργία της επιπρόσθετης υπηρεσίας UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού στην εφαρμογή HomePass® (τρίτος πάροχος). Κατά την εγγραφή στην εφαρμογή ο συνδρομητής θα πρέπει να παρέχει μία έγκυρη προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Ο συνδρομητής αποδέχεται ότι χωρίς την παροχή της προσωπικής ηλεκτρονικής διεύθυνσης δεν θα είναι εφικτή η χρήση της υπηρεσίας.
- Η εφαρμογή HomePass® προσφέρεται δωρεάν στο App Store για συσκευές iOS και στο Google Play για συσκευές Android.
- Για την βέλτιστη και αποτελεσματική παροχή της υπηρεσίας UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® προς τον συνδρομητή, τα SuperPod™ συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τη χρήση τους και την απόδοση της υπηρεσίας.
- Η παροχή της επιπρόσθετης υπηρεσίας UltraWiFi, Powered by Plume HomePass® διέπεται από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Παροχής Υπηρεσιών και τους Ειδικούς Όρους Παροχής Υπηρεσιών της Cablenet.
- Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης της Cablenet στον αριθμό 120.