Συχνές ερωτήσεις - Υπηρεσίες Κινητής Τηλεφωνίας για Επιχειρήσεις

1Πως μπορώ να συνδεθώ στο Internet από το κινητό μου;
Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται αυτόματα το APN, θα πρέπει να το επιλέξεις ως εξής: Ρυθμίσεις Internet για συσκευές iPhone:
  • Από την αρχική οθόνη πάτησε τις επιλέξτε Ρυθμίσεις
  • Πάτησε Επιλέξτε Δεδομένα
  • Πάτησε Επιλέξτε Κινητό Δίκτυο Δεδομένων
  • Κάτω από Δεδομένα, πάτησε Επιλέξτε APN
  • Πληκτρολόγησε cablenet
  • Πάτησε το πλήκτρο Επιλέξτε Μενού για να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις αποθήκευση των ρυθμίσεων
Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Android:
  • Πάτησε Επιλέξτε Εφαρμογές
  • Πάτησε Επιλέξτε Ρυθμίσεις
  • Επιλέξετε Κάτω από Συνδεσιμότητα ή Δίκτυα ή Συνδέσεις, πάτησε
  • Επιλέξτε Περισσότερα Δίκτυα ή Περισσότερες Ρυθμίσεις
  • Πάτησε Επιλέξτε Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας
  • Πάτησε Επιλέξτε Ονόματα σημείων πρόσβασης
  • Πάτησε Επιλέξτε το Πλήκτρο Μενού
  • Πάτησε Επιλέξτε Νέα APN
  • Πάτησε Επιλέξτε Όνομα
  • Πληκτρολόγησε cablenet και πάτησε επιλέξτε OK
Ρυθμίσεις Internet για συσκευές Win 8 Phones:
  • Από την αρχική οθόνη σύρε το δάκτυλό σας προς τα αριστερά
  • Πάτησε Επιλέξτε Ρυθμίσεις
  • Πάτησε Επιλέξτε κινητή τηλεφωνία
  • Πάτησε Επιλέξτε προσθήκη Internet APN
  • Πάτησε στο πεδίο κάτω από το APN και Πληκτρολογήστε cablenet
  • Πάτησε Αποθήκευση Επιλέξτε αποθήκευση στο κάτω μέρος της οθόνης, για να δημιουργήσεις το για τη δημιουργία του Internet APN
2Είμαι ήδη συνδρομητής σε μία από τις υπηρεσίες Internet, Σταθερής ή/και Συνδρομητικής Τηλεόρασης της Cablenet. Θα έχω κάποιο όφελος συνδυάζοντας τις υπηρεσίες και με την υπηρεσία Cablenet Business Mobile;
Ναι, μπορείς να επωφεληθείς από τις ανταγωνιστικές τιμές της κινητής τηλεφωνίας και επίσης να επιλέξεις ένα κινητό της επιλογής σου και να το συνδυάσεις με τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας σου.
3Είμαι πελάτης άλλης εταιρείας. Μπορώ να αποκτήσω Cablenet Mobile, διατηρώντας τον ίδιο αριθμό;
Βεβαίως, μπορείς να διατηρήσεις τον υφιστάμενο αριθμό ακολουθώντας τη διαδικασία φορητότητας αριθμού. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη φορητότητα αριθμού καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120. Η διαδικασία της φορητότητας είναι χωρίς χρέωση.
4Πως θα ενημερωθώ για την ολοκλήρωση της διαδικασίας φορητότητας;
Την παραμονή της ημέρας που έχει οριστεί να γίνει η φορητότητα θα ενημερωθείτε μέσω μηνύματος στο κινητό σας τηλέφωνο. Τη μέρα και ώρα που έχει οριστεί να γίνει η φορητότητα θα πρέπει να τοποθετήσετε την νέα κάρτα SIM Cablenet στο κινητό σας προκειμένου να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.
5Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την απόκρυψη αριθμού;
Απόκρυψη αριθμού μπορείς να ενεργοποιήσεις επιλεκτικά για μια κλήση πληκτρολογώντας τον κωδικό #31# πριν τον αριθμό που θέλεις να καλέσεις. Αν επιθυμείς μόνιμη απόκρυψη μέσω της συσκευής σου, μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Κινητής
6Αν ο αριθμός που με καλεί έχει απόκρυψη υπάρχει τρόπος να μάθω ποιος είναι;
Υπάρχει η δυνατότητα άρσης απορρήτου, βάσει του πλαισίου που ορίζει η νομοθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120.
7Πώς μπορώ να κάνω προώθηση κλήσεων και πως θα χρεώνομαι;
Με την Υπηρεσία Προώθησης Κλήσεων μπορείς να μεταφέρεις τις κλήσεις που δέχεσαι, σε οποιονδήποτε τηλεφωνικό αριθμό επιθυμείς, εντός Κύπρου. Στην περίπτωση που έχεις ενεργοποιήσει προώθηση προς κάποιον άλλο αριθμό από τη σύνδεσή σου, χρεώνεσαι ακριβώς σαν να πραγματοποιείς εσύ την κλήση από τον αριθμό σου προς αυτόν στον οποίον προωθείται. Δυνατότητα προώθησης των SMS ή MMS δεν παρέχεται από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Για την ενεργοποίηση της Υπηρεσίας Προώθησης Κλήσεων μπορείς να συμβουλευτείς το εγχειρίδιο του κατασκευαστή.
8Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω φραγή για το 900 (τηλεπληροφόρηση);
Μπορείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις προς τους αριθμούς 900, χωρίς να απαιτείται ενεργοποίηση. Για ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της φραγής για τους αριθμούς 900, μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120.
9Τι πρέπει να κάνω αν στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα κάλυψης δικτύου;
Θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις καλώντας το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120 για να ελέγξουμε την κάλυψη της περιοχής.
10Γιατί δεν μπορώ να πραγματοποιήσω κλήσεις;
Το πιο πιθανόν όταν δεν μπορείς να πραγματοποιήσεις κλήσεις είναι να έχει ενεργοποιηθεί φραγή εξερχομένων κλήσεων στο κινητό σου, είτε μέσω τις συσκευής, είτε λόγω εκκρεμούς υπολοίπου. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120.
11Πως μπορώ να ενεργοποιήσω την Ειδοποίηση Χαμένης Κλήσης;
Για ενεργοποίηση της υπηρεσίας Ειδοποίησης Χαμένης Κλήσης:
Στείλε γραπτό μήνυμα (SMS) στο 8844 με τον κωδικό MCN ON.
Η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί αυτόματα και θα λάβεις SMS επιβεβαίωσης, ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
12Τι πρέπει να κάνω αν δέχομαι ενοχλητικές κλήσεις στο κινητό μου;
Μπορείς να προχωρήσεις σε σχετική καταγγελία σε έναν Αστυνομικό Σταθμό και στη συνέχεια, με τη βεβαίωση της καταγγελίας σου, να επισκεφτείς ένα από τα καταστήματα Cablenet, όπου με την υποβολή της καταγγελίας θα συμπληρώσεις το έντυπο ενοχλητικών τηλεφωνημάτων για την διεξαγωγή έρευνας.
13Γιατί δεν είναι πάντα σταθερό το σήμα στο κινητό μου;
Η απόσταση στην οποία βρίσκεσαι από την κεραία η οποία εκπέμπει το σήμα επηρεάζει άμεσα την ένταση του σήματος στο κινητό σου. Όσο απομακρύνεσαι από την κεραία εκπομπής, τόσο μειώνεται η ένταση του σήματος μέχρι να συνδεθείς σε νέα κεραία εκπομπής σήματος που είναι πιο κοντά στο σημείο το οποίο βρίσκεσαι.
14Δεν μπορώ να στείλω SMS. Τι πρέπει να κάνω;
Στην περίπτωση που δεν μπορείς να στείλεις SMS από το κινητό σου, πρέπει να ελέγξεις τις ρυθμίσεις των SMS στη συσκευή σου και να βεβαιωθείς ότι στο κέντρο μηνυμάτων έχεις καταχωρημένο τον αριθμό +357 94 06 66 66.
15Δεν μπορώ να στείλω MMS. Τι πρέπει να κάνω;
Στο παρόν στάδιο δεν παρέχεται η υπηρεσία «MMS» μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Cablenet.
16Σε πόσα μεγέθη διατίθεται η κάρτα SIM;
Η κάρτα SIM διατίθεται σε τρία μεγέθη: SIM, MicroSIM και NanoSIM.
17Μπορώ να έχω τον ίδιο αριθμό και σε 2η κάρτα SIM;
Στο παρόν στάδιο δεν παρέχεται η υπηρεσία «twinSIM» μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της Cablenet.
18Τι πρέπει να κάνω αν το τηλέφωνο ζητάει PIN ή PUK;
Στη β’ όψη της κάρτας SIM, αναγράφονται οι πληροφορίες PIN & PUK. Σε περίπτωση που χάσει χαθούν αυτά τα στοιχεία, θα χρειαστεί να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο 120, ώστε να σου δοθεί το PUK και στη συνέχεια να ορίσεις το νέο σου PIN. Οι πληροφορίες είναι δυνατό να δοθούν μόνο στον ιδιοκτήτη της κάρτας SIM.
19Τι είναι ο αριθμός ICCID και πού μπορώ να τον βρω;
Κάθε κάρτα SIM είναι διεθνώς αναγνωρισμένη με ένα μοναδικό αριθμό. Ο αριθμός αυτός είναι ο ICCID και είναι εκτυπωμένος πάνω σε κάθε κάρτα SIM.
20Πώς μπορώ να βρω το IMEI της συσκευής μου;
Ο αριθμός IMEI αναγράφεται κάτω από τη μπαταρία της συσκευής σου και πάνω στο κουτί της συσκευασίας της συσκευής. Επίσης εμφανίζεται στην οθόνη σου όταν πληκτρολογήσεις *#06#. Συστήνουμε όπως σημειώσεις τον αριθμό IMEI της συσκευής σου, διότι θα σου χρειαστεί σε περίπτωση απώλειας του κινητού σου.
21Πως χρεώνομαι αν χρησιμοποιήσω το κινητό μου στο εξωτερικό;
Όλοι οι συνδρομητές Cablenet Mobile μπορούν να απολαμβάνουν χαμηλές χρεώσεις για την κίνηση που πραγματοποιούν όταν βρίσκονται σε περιβάλλον Περιαγωγής (κλήσεις φωνής, αποστολή SMS, διακίνηση δεδομένων), με την προϋπόθεση ότι θα συνδεθούν σε ένα από τα δίκτυα που συνεργάζεται η εταιρία μας. Για τις κλήσεις που κάνεις ή δέχεσαι, χρεώνεσαι βάσει της ζώνης χρέωσης, ανάλογα με τη χώρα στην οποία βρίσκεσαι και το δίκτυο στο οποίο είσαι συνδεδεμένος.
22Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Από το εξωτερικό μπορείς να καλέσεις το Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης στο +357 222 60 120.
23Το κινητό μου αλλάζει σήμα συνεχώς από 3G σε Η+ (ή και Edge) και αντίστροφα. Τι πρέπει να κάνω για να παραμένει στο 3G;
Μπορείς να αλλάξεις τον τύπο του δικτύου από τις ρυθμίσεις της συσκευής που χρησιμοποιείς. Η επιλογή που “κλειδώνει” τον τύπο του δικτύου στο 3G είναι το «3G MONO».
24Υπάρχει στο πλάνο Κινητής μου, κάποιο πιστωτικό όριο λογαριασμού που θα πρέπει να γνωρίζω;
Ναι, σε όλα τα πλάνα Κινητής της Cablenet υπάρχει προκαθορισμένο πιστωτικό όριο λογαριασμού, το οποίο ορίζεται στα €100 και ισχύει αφού εξαντληθούν τα πακέτα Ομιλίας, SMS και Data που περιλαμβάνει το πλάνο Κινητής σου. Η χρήση εκτός πακέτου περιλαμβάνει επιπλέον λεπτά και SMS, κλήσεις σε διεθνείς προορισμούς, χρήση Περιαγωγής, η οποία δεν καλύπτεται από τους Όρους του Roam Like at Home, καθώς και χρήση τοπικών premium υπηρεσιών και κλήσεων σε ειδικούς αριθμούς. Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε το 120.
25Μπορώ να αυξήσω το προκαθορισμένο πιστωτικό όριο λογαριασμού του πλάνου Κινητής μου;
Ναι. Αν το προκαθορισμένο πιστωτικό όριο λογαριασμού σου εξαντληθεί και επιθυμείς να αυξήσεις το πιστωτικό όριο, κατά €20 για επιπλέον 30 ημέρες, μπορείς να στείλεις SMS στο 8844 με τον κωδικό CL20. Εάν επιθυμείς να το αυξήσεις για περισσότερα από €20, παρακαλούμε όπως καλέσεις το 120.