Πίσω στις Purple eSIM

 

Συχνές Ερωτήσεις

1Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της κάρτας eSIM και της SIM;
Η βασική διαφορά μεταξύ μιας κάρτας SIM και μιας eSIM είναι η φυσική παρουσία. Η SIM είναι μια φυσική κάρτα που πρέπει να εισαχθεί σε συσκευή, ενώ η eSIM είναι ενσωματωμένη στη συσκευή. Αυτό επιτρέπει στον χρήστη να χρησιμοποιεί υπηρεσίες κινητής χωρίς να χρειάζεται φυσική κάρτα.
2Πώς λειτουργεί μια eSIM;
Η eSIM κάνει ακριβώς ό,τι κάνει μια φυσική κάρτα SIM. Η μόνη διαφορά είναι ότι, αντί να την εισάγετε στη συσκευή σας, σκανάρετε έναν κωδικό QR ο οποίος παρέχει όλα τα δεδομένα που χρειάζεται η συσκευή σας για να συνδεθεί με το δίκτυο της Cablenet.
3Ο κωδικός QR της eSIM μου είναι μοναδικός;
Ναι, οι κωδικοί QR των eSIM είναι μοναδικοί. Η κάθε eSIM έχει τον δικό της μοναδικό κωδικό που περιέχει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τη συνδεδεμένη συνδρομή. Μόλις σκαναριστεί ο κωδικός QR και για όσο χρονικό διάστημα παραμένει η eSIM ενεργοποιημένη στη συσκευή σας, ο κωδικός QR απενεργοποιείται και δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Αυτός ο μοναδικός κωδικός QR διασφαλίζει ότι μόνο η συσκευή σας δύναται να έχει πρόσβαση και να ενεργοποιήσει την eSIM που σχετίζεται με τη συνδρομή σας.
4Πώς μπορώ να αλλάξω σε eSIM;
Μπορείτε να επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημα της Cablenet και να μετατρέψετε την φυσική σας κάρτα SIM σε eSIM. Η χρέωση για την αλλαγή θα γίνεται βάσει του εκάστοτε Τιμοκαταλόγου της Εταιρείας.
5Πώς ενεργοποιώ την eSIM μου;
  1. Προμηθευτείτε ένα eSIM Voucher από τον/την Account Manager σας.
  2. Στις ρυθμίσεις της συσκευής σας, εντοπίστε τις ρυθμίσεις eSIM ή κινητής.
  3. Επιλέξτε την προσθήκη ή ενεργοποίηση προφίλ eSIM.
  4. Σκανάρετε τον παρεχόμενο κωδικό QR.
  5. Ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη σας για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενεργοποίησης της eSIM.
6Πόσα προφίλ eSIM μπορώ να έχω στην eSIM μου;
Μπορείτε να έχετε μόνο ένα προφίλ ανά eSIM.
7Πόσα προφίλ eSIM μπορώ να έχω στη συσκευή μου;
Ο αριθμός των eSIM που μπορεί να υποστηρίξει μια συσκευή εξαρτάται από τις δυνατότητες της συσκευής, αλλά πολλές σύγχρονες συσκευές υποστηρίζουν πολλαπλά προφίλ eSIM.
8Η συσκευή μου είναι συμβατή με eSIM;
Μπορείτε να ελέγξετε αν η συσκευή σας συμπεριλαμβάνεται στις συσκευές που υποστηρίζονται απο την υπηρεσία eSIM μας , από τη λίστα των πιστοποιημένων συσκευών στην παραπάνω ενότητα.
9Ποια είναι η χρέωση για eSIM;
Δεν υπάρχει οποιαδήποτε αρχική χρέωση για τις eSIMs, πέραν από το Τέλος Εγγραφής για Υπηρεσία Κινητής, που ισχύει για όλες τις νέες συνδρομές κινητής τηλεφωνίας.
10Πόσο ασφαλής είναι η eSIM;
Η τεχνολογία eSIM είναι ασφαλής και χρησιμοποιεί πρωτόκολλα κρυπτογράφησης και αυθεντικοποίησης, όπως μια φυσική κάρτα SIM.
11Που μπορώ να βρω τους αριθμούς PIN και PUK;
Οι κωδικοί PIN και PUK αναγράφονται στο eSIM Voucher.
12Ποιές υπηρεσίες κινητής λειτουργούν με eSIM;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις υπηρεσίες κινητής με την eSIM, ακριβώς όπως και με οποιαδήποτε φυσική κάρτα SIM.
13Αν αλλάξω σε eSIM, μπορώ να εξακολουθώ να χρησιμοποιώ την υφιστάμενη κάρτα SIM μου;
Με την ενεργοποίηση της eSIM, η φυσική κάρτα SIM σας απενεργοποιείται.
14Πόσες eSIM μπορώ να έχω με τον ίδιο αριθμό;
Μόνο ένας αριθμός μπορεί να είναι ενεργός ανά eSIM.
15Μπορώ ταυτόχρονα να έχω στη συσκευή μου φυσική κάρτα SIM και eSIM;
Αυτό εξαρτάται από τη συσκευή σας. Αν η συσκευή σας το υποστηρίζει, τότε μπορείτε να χρησιμοποιείτε ταυτόχρονα φυσική κάρτα SIM και eSIM.
16Τί γίνεται αν χάσω το κινητό μου;
Σε περίπτωση που το κινητό σας κλαπεί ή χαθεί, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας (120), για να απενεργοποιήσουμε την eSIM σας, ούτος ώστε να αποτραπεί η οποιαδήποτε πιθανή παράνομη χρήση της. Η χρέωση της αντικατάστασης θα είναι βάσει του εκάστοτε Τιμοκαταλόγου της Εταιρείας.
17Πως αφαιρώ την eSIM μου από συγκεκριμένη συσκευή;
  1. Στις ρυθμίσεις της συσκευής σας, εντοπίστε τις ρυθμίσεις eSIM ή κινητής.
  2. Εντοπίστε την επιλογή για διαχείριση ή αφαίρεση προφίλ eSIM.
  3. Επιλέξτε το προφίλ eSIM που επιθυμείτε να αφαιρέσετε και ακολουθήστε τις οδηγίες.
18Υπάρχει όριο στις πόσες φορές μπορώ να μεταφέρω την eSIM μου σε άλλη συσκευή;
Μπορείτε να μεταφέρετε την eSIM σας σε άλλη συμβατή συσκευή μέχρι και 6 φορές. Μετέπειτα, θα πρέπει να προμηθευτείτε νέο eSIM Voucher.
19Εάν κάνω στη συσκευή μου επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, θα επηρεαστεί το προφίλ eSIM μου;
Η eSIM δεν θα επηρεαστεί, εκτός εάν διαγραφεί εντελώς από τη συσκευή.
20Μπορώ να εξακολουθώ να χρησιμοποιώ την eSIM μου όταν ταξιδεύω στο εξωτερικό;
Ναι, η eSIM μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εξωτερικό, ακριβώς όπως μια φυσική κάρτα SIM.
21Μπορώ να αλλάξω από eSIM πίσω σε φυσική κάρτα SIM;
Ναι, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 120 και να επιστρέψετε πίσω σε φυσική κάρτα SIΜ
22Μπορώ να μεταφέρω την eSIM μου σε νέα συσκευή;
Ναι, μπορείτε να εγκαταστήσετε την eSIM σε νέα συσκευή αφού τη διαγράψετε πρώτα από την υφιστάμενη σας συσκευή. Μετέπειτα, μπορείτε να επανεγκαταστήσετε την eSIM, σκανάρωντας τον κωδικό QR από το eSIM Voucher στη νέα σας συσκευή.
23Στη παρούσα φάση το δίκτυο σας δεν υποστηρίζει τη συσκευή μου για eSIM. Σκοπεύετε να συμπεριλάβετε περισσότερες συσκευές που είναι συμβατές με eSIM στο μέλλον;
Ναι, θα προστίθενται σε τακτά χρονικά διαστήματα νέες συσκευές που θα υποστηρίζονται απο την υπηρεσία eSIM μας. Μπορείτε να δείτε την ενημερωμένη λίστα των πιστοποιημένων συσκευών μας στην παραπάνω ενότητα.